راهنمای خرید انواع کاندوم
سه شنبه 10 تير 1399 ساعت 12:14 | بازدید : 342 | نویسنده : jd | ( نظرات )

بیماری های جنسی و بارداری های ناخواسته سلامت افراد جامعه را تهدید می کنند و می توانند مسیر زندگی آن ها را به کلی تغییر دهند. در حالی که به آسانی و با استفاده از کاندوم می توان از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرد. خوشبختانه امروزه بسیاری از مردان و زنان به ضرورت خرید کاندوم  و استفاده از آن در رابطه جنسی پی برده اند. اینکه باید در رابطه سالم جنسی از کاندوم استفاده کرد دیگر مسئله اصلی نیست. بلکه چالش اصلی برای بسیاری از مصرف‌ کنندگان، استفاده از نوع مناسب برای افزایش کیفیت و لذت رابطه جنسی است. برای آشنایی با انواع آن از جمله کاندوم خاردار میس و مستر در ادامه با ما همراه شوید.

خرید کاندوم

۱- کاندوم استاندارد

کاندوم یک پوشش لاستیکی نازک برای آلت تناسلی مرد است. قبل از دخول، کاندوم را روی آلت تناسلی سفت شده قرار دهید. کاندوم منی را هنگام انزال مرد در خود نگه می دارد. کاندوم ساده یا استاندارد بدنه‌ ای صاف و بدون خار و حلقه است. هیچ چیز خاصی در این مورد وجود ندارد، فقط همان کاندوم ‌های معمولی لاتکس که می ‌شناسید. آنها معمولا حاوی روان ‌کننده‌ بر پایه‌ی آب هستند و در اندازه های مختلف تولید می شوند.

۲- کاندوم خاردار

کاندوم خاردار که در انواع طرح دار، شیاردار و ترکیبی نیز تولید می شود، طرفداران زیادی دارد. البته انتخاب یک نوع خاص بر طبق سلیقه و احساس منحصر به فرد افراد و میزان تحریک و لذت آن ها مشخص می شود. حتی محصول برندهای مختلف ممکن است تاثیر متفاوتی را ایجاد کند. احتمالا تجربه بهترین راه برای پیدا کردن محصول دلخواه است. شاید اصطلاح خار چندان برای توصیف این طرح مناسب نباشد. این کاندوم ها برجستگی هایی دکمه مانند و منظم دارند. ابعاد و فواصل این برجستگیها حسب برند محصول متفاوت است. معمولاً کاندوم های خاردار، شیاردار هم هستند.

۳- کاندوم تاخیری

اگر از مشکل زود انزالی رنج می برید، می توانید هنگام رابطه جنسی از کاندوم های تاخیری استفاده کنید. روش های تاخیری زیادی وجود دارد مثل اسپری های تاخیری و یا قرص هایی که به داشتن رابطه جنسی طولانی مدت کمک می کند اما کاندوم تاخیری روشی آسان تر، ارزان تر و موثر تر است.

۴-  کاندوم‌ سرد کننده و گرم کننده

کاندوم‌ های سرد کننده و گرم کننده تنها احساس نسبی سردی و یا گرما در آلت مردانه هنگام پوشش ایجاد م ی‌کنند. استفاده از آنها صرفاً برای تنوع و ایجاد هیجان است. تبلیغاتی چون افزایش حجم آلت و غیره که معمولاً در مورد این کاندوم‌ ها ارائه می ‌شود چندان صحت ندارد. در بهترین حالت محصولاتی که حاوی مواد شیمیایی التهاب آور هستند، موجب التهاب نسبی پوست آلت می ‌شوند که تاثیری قابل توجهی در حجم آلت ندارد.

۵- کاندوم طعم دار

همانطور که از نامشان پیداست، این کاندوم‌ ها به جای بوی ضمخت لاتکس، از اسانس ‌های مختلف برخوردارند و بو و طعم بخصوصب می دهند. معطر بودن کاندوم برای طرفداران آمیزش دهانی حائز اهمیت است. تنوع این کاندوم‌ ها بالا است و به یک ویژگی عادی در میان کاندوم ها تبدیل شده است. کاندوم‌ های شکلاتی، اناری، نعنایی و وانیل از این دسته اند.

خرید کاندوم بدون خجالت

یکی از مهم ترین عواملی که مانع خرید کاندوم و استفاده از آن می شود، خجالت است. در حالی که این امری طبیعی و عادی است و فروشنده روزانه به ده ها یا صدها نفر چنین محصولی را می فروشد، به هر حال در صورتی که برای خرید کاندوم با مشکل خجالت روبه رو هستید یا می خواهید در زمان صرفه جویی کنید، بهتر است به سراغ خرید آنلاین کاندوم بروید. در فروشگاه میس و مستر می توانید انواع آن را به دقت جست و جو کرده و با اطلاع دقیق از قیمت کاندوم میس و مستر محصول دلخواه خود را خریداری نمایید.

 

https://www.missomister.com/product-category/personal-health/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c/%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%88%d9%85/

https://www.hidoctor.ir/349761_%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%a2.html/

https://www.1pezeshk.com/archives/2020/06/missomister.html


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
لینک دوستان
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی لوازم آرایشی از بهترین برندها و آدرس tarlaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 7
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 38
:: بازدید سال : 132
:: بازدید کلی : 667